Vilka licenser och behörigheter hos Fortnox krävs?

För att ansluta Enhanzas integration till Fortnox krävs följande:

  • Företaget i Fortnox behöver ha en licens för Integration (Fortnox prislista).
    Inga andra licenser är nödvändiga. Integrationen bortser t.ex. från Order om de inte används.
  • Användaren som ansluter integrationen behöver vara systemadministratör (SysAdmin).
Visa hur det ser ut i Fortnox

Har du ändå problem att ansluta ett Fortnox-företag?
Svara på detta inlägg eller kontakta oss direkt. Vi älskar att hjälpa till! :hugs:

Hej, det står att jag måste lägga till tjänsten “integrationer” i Fortnox. Men det har vi redan gjort, så det är något annat som måste till för att få igång kopplingen.

Hej Christofer!

Jag kan se att ni redan är kunder och endast behöver aktivera er Fortnox-organisation med vår nya koppling. Då ni redan har ett konto hos oss har jag slagit ihop det nya du nyss skapade med det.

Boka gärna in en fri onboarding så hjälper jag dig igång snabbt och smidigt. Känns det okej som nästa steg, Christofer?

Hi Jon,

Just to make sure I have this correct: if I am a system administrator in Fortnox and set up the integration in Enhanza with my user, then my user in Fortnox can later be deleted and the integration with Enhanza will continue to work?

Hej @christophe!

That is 100% correct. A separate API user will be created inside the main Fortnox account, completely independent of your individual user account.

1 Like