Synk funker ej - bokföring och fakturor

Hej, fakturor och bokföring verkar ej synka. Vi har provat att återansluta men det hjälpte inte. Se bifogat bild.

Hej @Omni! Tack för ditt meddelande. Vi undersöker detta och återkopplar inom kort.

Hej igen! Nu är problemet löst.

Bokföringen var en generell lagg som löstes direkt på förmiddagen igår.

När det kom till era fakturor fanns det ett felmeddelande från Fortnox, som vi har eskalerat till dem, för en enskild faktura. Men ur ert perspektiv är felet redan åtgärdat.

Integrationen övervakas löpande av oss. Tillfälliga och korta fördröjningar som dessa adresseras och löses normalt inom en dag när de inträffar. Målet är att ni som kunder aldrig ska behöva uppleva dem.

Nu har detta hänt igen och jag märkte inte det tills 2 veckor senare. Har svårt att lita på synken nu förtiden. Nåt vi gör fel?

Hey @Omni!

Vår integration med Fortnox är mycket stabil och övervakas dessutom manuellt vid händelse av eventuella avvikelser.

Jag kan inte se någon avvikelse i er koppling. Kan du vänligen specificera vad som hänt?

I morse när jag kollade så hade den inte synkat på 2 veckor. Men vå gjorde en återanslutning och så funkar det men att jag måste kolla på enhanza.com om synken funkar känns jobbigt. men det funkar nu, tack.

Hej igen! Tack för ytterligare information. Det ska du inte behöva såklart. Vi har mycket på gång som kommer underlätta den automatiska övervakningen av integrationen.