Hur får jag fram samtliga lagerställen från Fortnox till Power Bi?

Hej! Efter att Fortnox fixat sin bugg upptäckte vi en bugg hos oss. Den ligger som ett ärende hos våra utvecklare och jag återkommer så snart den är fixad.

Önskar jag kunde ge bättre besked, men just nu får jag vädja till ditt tålamod. :pray:

Hej @Omni!
Sent om sider ska våra utvecklare nu har löst buggen som påverkat era lagerställen. Integrationen var tidigare anpassad efter den data som kom från Fortnox, det vill säga ett lagerställe per artikel. Men efter att de fixade sin bugg behöver vi också göra en anpassning till det “nya” korrekta.

Jag noterar dock att er anslutning till Fortnox har förlorats för 5 dagar sedan. Kan du vänligen logga in på app.enhanza.com och återansluta till ert bolag?

Vänligen meddela mig efter det, så återkommer jag när jag testkört allt för er. Kom ihåg, lägg inte tid på att testa innan jag återkommit. :face_with_hand_over_mouth:

har nu återanslutit. tack.

Tack, @Omni! Och stort tack för ditt tålamod med vår löpande utveckling och förbättringsarbete. Sådana kunder som du hjälper oss att hela tiden förbättra våra tjänster. Ni är hjältar! :superhero:

Nu kommer datan in korrekt från Fortnox och läses in till oss och genom våra datamodeller till Power BI. Tillåt mig att presentera artikel 210811 i Power BI. :tada:

Ser allt ut som du önskar och förväntar dig nu?